Jaar
2019
Over Lazarus
Het mooie aan dit project is dat er veel ruimte was voor gebruikersonderzoek. We zijn ondergedompeld in Google Analytics, hebben persona’s ontwikkeld, we hebben red routes samengesteld en hebben 5 uitgebreide usertests gedaan met gebruikers uit de doelgroep. Als concept voorstel heb ik een inspiratiewall gemaakt en voorgesteld aan redacteuren. Op basis van wireframes hebben we de website doorontwikkeld en een nieuw design gemaakt.
Lazarus is een platform die dagelijks inspiratie biedt aan mensen die vragen durven stellen over, worstelen met, maar ook houden van het christelijk geloof. Lazarus is er voor christenen binnen én buiten de kerk die zoeken naar relevantie, vernieuwing, emancipatie en sociale gerechtigheid. Lazarus wil je prikkelen, uitdagen en scherpen, met (persoonlijke) blogs, een cursus, een tv-programma, een podcast en offline events
Kleur
Deze kleuren sluiten aan bij de doelgroep die we aanspreken en passen bij het karakter van Lazarus: niet uitgesproken mannelijk/vrouwelijk, nuchter, serieus, kwaliteit, rust, beschaafd, eigenzinnig, zo kan het ook, bedachtzaam, links, duurzaam
Orange Yellow Crayola
#F0CA67
Vegas Gold
#DCBC68
Black
#000000
Typografie
Trocchi
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Source sans Pro